Topmenu

Evaluatie en Suggesties

  • Evaluatie

Wij stellen het op prijs als u uw deelname aan een arrangement wilt evalueren. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

  • Suggesties met betrekking tot de dienstverlening.

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur via het online contactformulier.
Pithos.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reacties daarom zeer op prijs.

  • Onze programma inhoud

Voor ons is van belang te weten welk aanbod voor ú aantrekkelijk is. Wij nodigen u van harte uit om met ons mee te denken. Uw tips, suggesties en wensen leveren ons brandstof en inspiratie voor de toekomst op. Daarom verwelkomen we uw reacties graag!
Naar het contactformulier

  • Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening.
Wij vragen u om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Hier vindt u onze bedrijfsgegevens.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.