Topmenu

Bestellen | betalen | na uw bestelling

Hieronder vindt u de antwoorden op uw vragen.
Heeft u het antwoord niet kunnen vinden?

Zoek dan binnen de Klantenservice pagina binnen de andere onderwerpen,
Neem contact op via een  e-mail of
Bel naar 024-3735740

Bestellen

Een bestelling plaatsen

U volgt een paar eenvoudige stappen.

  • Stap 1: Een arrangement selecteren

Klik bij het gewenste arrangement op ‘In winkelwagen’.
In sommige gevallen moet u eerst de keuze maken uit de verschillende opties. Klik de optie aan en klik aansluitend op bestellen.

  • Stap 2: Winkelwagen

Hier ziet u wat u in uw winkelwagen geplaatst heeft. Controleer de gegevens van uw bestelling.
Klik op ‘Ga door naar afrekenen’.
Of op ‘Verder winkelen’ wanneer u meer arrangementen wilt bestellen of bekijken.

  • Stap 3: Afrekenen

Vul uw factuurgegevens in, zoals uw naam en adresgegevens.
Selecteer uw gewenste betaalmethode. U kiest uit een betaling met IDEAL of een directe bankoverschrijving.
Vink aan, dat u met de Algemene voorwaarden instemt.
Rond u bestelling af door op ‘Bestelling afronden’ te klikken.

  • Stap 5: U komt nu op de pagina ‘Betalen’.

Bedenktijd

Als u via internet een reis, dagexcursie, een vliegticket, of een hotel heeft geboekt, heeft u niet het recht om binnen 14 dagen kosteloos te annuleren.
De Wet Koop op Afstand geldt niet voor logies, vervoer, restaurant-diensten of vrijetijdsbestedingen die afgesproken zijn op vaste data.

Uw bestelling is bindend en bij annulering gelden de Algemene voorwaarden.

Betalen

iDEAL

Via iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren of bestanden te downloaden.
Maakt u gebruik van internetbankieren dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaal-omgeving van uw eigen bank.

Meer informatie over betalen via iDEAL vindt u op de website van iDEAL.

Betalen via iDEAL is bij Pithos.nl gratis.

Vooruitbetaling | een bankoverschrijving

Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, zélf het orderbedrag overmaakt op de bankrekening van Pithos.nl.
Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank of met een overschrijvingsformulier.
Na het afronden van uw bestelling, treft u in uw mailbox binnen enige minuten een bevestiging van de bestelling aan.
Uw factuur zit bij die email als bijlage.
Op de factuur staan onze bankgegevens en de betaal-instructies.
Houd er rekening mee, dat ook in geval van uw keuze om per bankoverschrijving te betalen, u altijd betalingsplichtig bent. Dus ook in geval van een annulering of niet verschijnen. Zie de algemene voorwaarden.

Na uw bestelling

Museumbezoek | Cursus

Heeft u zich aangemeld voor een museumbezoek? Of voor het volgen van een cursus?
U ontvangt ongeveer 7 dagen voorafgaande het arrangement een mail met daarin alle benodigde informatie.

Filmbezoek

Heeft u zich aangemeld voor een filmbezoek?

U krijgt na de bevestigings email geen verdere mail meer.
U wordt gewoon verwacht op de op de site vermelde dag en tijd.
Twijfelt u? Bel gerust even op: 024-3735740

Reizen

Gaat u mee met een reis?
Na uw aanbetaling én het invullen van het formulier reisgegevens, staat u op de definitieve deelnemers lijst.

Over het doorgaan van de reis:
De reis gaat door bij voldoende inschrijvingen. Over het doorgaan van de reis wordt u zo spoedig mogelijk geïnformeerd, maar uiterlijk 1 maand voor aanvang.
Zo gauw er vertrekgarantie is, ontvangt u de (aanvullende) factuur horende bij uw reiswensen zoals u die ingevuld heeft op het ‘formulier reisgegevens’.

Lees verder ook de reisvoorwaarden erop na.